Hotellindus

ProTip Miratag on Sinu hotelli kvaliteedigarantii! Broneeri konsultatsioon

Kasutegurid hotelli juhatajale

Dokumentatsiooni digitaliseerimine ja turvalisus

Miratag kasutamisega saate hotellindus­tööstuse olulised dokumendid täita digitaalselt, sh saatelehed, auditeid ja sertifikaate. See vähendab paberimajandust ja suurendab tööprotsesside tõhusust. Digitaalne täitmine tagab turvalisuse, kuna kõik kasutajapõhised toimingud registreeritakse täpselt ja neid ei saa manipuleerida. Kõik dokumendid on jälgitavad ning vastutus on selgelt määratletud. Lisaks võimaldab Miratagi äpp vastu võtta ka allkirju, muutes digitaalse täitmise protsessi veelgi mugavamaks. See tagab, et kogu dokumentatsioon vastab kehtivatele standarditele ning annab teile kindluse, et kõik töödokumendid on korrektselt täidetud ja turvaliselt hallatud.

Ülevaade töötajate ülesannetest ja tõhus juhtimine

Miratag rakenduse abil saate efektiivsemalt juhtida ja jälgida oma töötajate tegevusi. Koostage vajalikke checkliste, kontrollige tööülesannete täitmist ja hoidke ülevaadet vastutusalade kohta. Saage väärtuslikke teadmisi, jälgige edusamme, tuvastage parendamiskohti ning tehke informeeritud otsuseid tööheaolu ja tööjõu juhtimise paremaks optimeerimiseks ning tootlikkuse suurendamiseks. Miratag pakub võimalust kasutada Töötajakaarti, mis avab töötajatel kiiremini kontrollpunktides vajalikke ülesandeid, muutes tööprotsessi veelgi sujuvamaks. Töötajakaart on turvaline lahendus, kuna iga töötaja kaart avab vaid talle kuuluvat ülesannet või piirkonda, tagades sellega konfidentsiaalsuse ja töökeskkonna turvalisuse. Individuaalne autentimine suurendab üldist turvalisust, kus andmed on kättesaadavad ning kaitstud volitamata juurdepääsu eest.

Aruandevormide kiire seadistamine ja analüüs

Meie tarkvara võimaldab hõlpsalt ja kiirelt seirelehtede seadistamist. Intuitiivse kasutajaliidese abil saate neid lihtsasti kohandada vastavalt oma äri vajadustele. Valige eelnevalt määratletud mallide hulgast või looge seirelehti nullist, lisage teile olulisi välju, määrake andmetüüpe ja seadistage tööreegleid. Miratag aitab säästa aega ja tagada täpse andmekogumise ja hoidmise. Kogutud vorme saab analüüsida, tuvastades käitumismustreid, kulude suundumusi ja protsesside täiustamise võimalusi, aidates teha informeeritud otsuseid ettevõtte optimeerimiseks ning tagades produktiivsema töökeskkonna.

Hotelli restorani haldamine ja automatiseerimine

Miratag tarkvara aitab hõlbustada ja automatiseerida hotelli restorani haldamise mitmesuguseid ülesandeid, vähendades inimlikke eksimusi ja hoides kokku kallist aega. See hõlmab kauba tellimist ja vastuvõtmist, nõuetekohast hoiustamist, varude jälgimist, tervise- ja hügieeninõuete täitmist ning töötajatele kohandatud kontrollnimekirjade loomist. Miratag äpp võimaldab juhil kiiresti saata töötajatele kiirteavitusi. Need teated annavad infot olulise ülesande kohta või kutseid kiireks reageerimiseks olukordadele, mis vajavad lahendamist või erakorralist tähelepanu.

Kiire vaidluste lahendamine ja toiduohutus

Miratagi tarkvara abil, kus tööülesanded on digitaalselt fikseeritud (sh saabunud kauba saatelehed, allkirjad, fotod jpm) ja vastutus on selgelt määratletud, tagate viivitamata vaidluste lahendamise nii töötajate kui ka partnerite vahel. Lisaks võimaldab Miratag tagada rangeid toiduohutuse regulatsioone. Meiega lihtsustate HACCP dokumentide kogumist, temperatuuri jälgimist, kahjuri­tõrjet ja toodete kontrolli, tagades vastavuse standarditega nagu BRC, Kosher, Halal, GFSI (Toiduohutuse Initsiatiiv), GMP (Hea Tootmistava), RSPO (Ülemaailmne Säästva Palmiõli Nõukogu) jne. Jälgige toidu kvaliteeti ja ohutust alates tarnijatest kuni serveerimiseni.

Seadusandlusele vastavate standardite täitmine

Miratag abil tagatakse dokumentatsiooni täpsus ja täielikkus, võimaldades toidu­teeninduskohtadel täita rahvusvaheliselt tunnustatud standardite, sealhulgas ISO 22000, IFS, SQF ja paljude teiste, nõudeid. See loob kindlustunde, et hotell tegutseb õiguslikult ja vastutustundlikult, pakkudes samal ajal külastajatele turvatunnet rangelt toiduohutuse standardeid jälgides. Selle tulemusena väheneb terviseriskide oht ning luuakse klientidele turvaline toidu- ja teeninduskeskkond.

Kasutades meie IoT sensoreid, saate temperatuuriandmeid automaatselt koguda, reaalajas jälgida ja tagada toodetele vajalik säitlituskeskkond.

Meiega alustada on lihtne
1

Loo Miratag konto. Seadista endale vajalikud seirelehed ja kontrollpunktid.
Ära unusta, kui vajad juhendamist, pöördu meie professionaalse konsultandi poole. Aitame hea meelega kõigil uutel tulijatel kiiresti ja sujuvalt integreeruda!

2

Peale seadistamist saad hakata koguma Sulle vajalikke andmeid. Seirelehtede mugavaks täitmiseks lae alla tasuta Miratag mobiilirakendus Google Play'st või App Store'ist.

3

Nii lihtne ongi saada kasu Miratag digitaalsest lahendustest!
Sulle oluline saab talletatud, lihtsasti leitavaks, kolleegidega jagatatavaks ning kogutud info on kergesti analüüsitav.

GoodCoach Miratag aitab tõhusalt juhtida restorani tegevusi ja suhelda meeskonnaga!

Tõhusta ja lihtsusta protsesse kvaliteedi­kontrolliks

Mõned näited seirelehtedest, mis hõlbustavad hotelli manageerimist ja aitavad järgida kvaliteedinõudeid korrapärselt:
Kvaliteedikontrolli auditid
Kauba vastuvõtu kontroll
Laduade temperatuuri jälgimine
Kahjuritõrje haldamine
Vormiriiete inventuur
Tehniline ringkäik
Temperatuuri jälgimine
Hooldustööde kontrollnimekiri
Toateeninduse kontrollnimekiri
Majapidamise kontrollnimekiri
Baariala kontrollnimekiri
Restorani kontrollnimekiri
Esmaabikomplektide kontroll
Buffeti väljastuse dokumentatsioon
HACCP dokumentatsioon
Valvuri ringkäik
Pakkide vastuvõtu protseduur
Öine turvapatrull
Külmseadmete puhastamise graafik
Basseini puhastamise ajakava
Sauna puhastamise ajakava
WC-de puhastamise ajakava
Remondi töökorraldus
Ohutuskaart
Tööohutusjuhised
Töökorraldusjuhised
Masinate kasutusjuhendid
Leitud esemete protokoll
Ei leidnud siit sobivat? Võta ühendust ja meie konsultant seadistab Sulle sobiva.

Maritim Hotels tagasiside

"Üleminek Miratagi kasutamisele oli meie ettevõttele õige samm, üleliigne paber, mida tuleb pidevalt säilitada, on minevik. Enam ei pea kogema (ja see on kõigile restorani­pidajatele tuttav) "oih, unustasin temperatuurid üles märkida ja pean kiiresti 2 nädalat tagasi kandma". Miratagi abil piisab pilve vaatamisest, võtad välja õigeaegselt salvestunud andmed ja tehtud. Terviseamet vaatab andmed üle ja kõik on täiuslik. Samuti on Miratagi rakendusest saadavad hoiatused nutitelefonile äärmiselt mugavad, isegi kui olete kodus, märkate kui jahutusseade või sügavkülmik ei tööta, saate toidu veel õigeaegselt mujale paigutada. Tulevikus plaanime tihedamat koostööd Miratagiga ning juba ootame põnevusega järgmisi meetmeid, mida kavatseme ellu viia."

Maritim Hotelgesellschaft mbH on alates 1969. aastast olnud Saksamaa hotellitööstuse arengus olulise tähtsusega ja tänaseks riigi tuntuim hotellikett. Nende portfell hõlmab kesklinna hotelle, lennujaamahotelle, rannakuurorte, järveäärseid peresõbralikke hotelle, golfi- ja spaahotelle.

Miratag lahendus pakub huvi, aga Sinu ärivaldkond erineb eelolevast?

Pole probleemi! Erinevates tööstusharudes tegutsevad ettevõtted, sõltumata suurusest ja struktuurist, saavad Miratag lahendusega tõhusalt hallata kvaliteeti ja ohutust.

Miratag kasutamist on lihtne alustada!
Taotle proovikonto
Alusta 15-päevast tasuta prooviperioodi kohe!
Tõsta oma ettevõte kvaliteeti
Lae meie rakendus alla siit: