Miratag kasutamisega saate hotellindustööstuse olulised dokumendid täita digitaalselt, sh saatelehed, auditeid ja sertifikaate. See vähendab paberimajandust ja suurendab tööprotsesside tõhusust. Digitaalne täitmine tagab turvalisuse, kuna kõik kasutajapõhised toimingud registreeritakse täpselt ja neid ei saa manipuleerida. Kõik dokumendid on jälgitavad ning vastutus on selgelt määratletud. Lisaks võimaldab Miratagi äpp vastu võtta ka allkirju, muutes digitaalse täitmise protsessi veelgi mugavamaks. See tagab, et kogu dokumentatsioon vastab kehtivatele standarditele ning annab teile kindluse, et kõik töödokumendid on korrektselt täidetud ja turvaliselt hallatud.
Miratag rakenduse abil saate efektiivsemalt juhtida ja jälgida oma töötajate tegevusi. Koostage vajalikke checkliste, kontrollige tööülesannete täitmist ja hoidke ülevaadet vastutusalade kohta. Saage väärtuslikke teadmisi, jälgige edusamme, tuvastage parendamiskohti ning tehke informeeritud otsuseid tööheaolu ja tööjõu juhtimise paremaks optimeerimiseks ning tootlikkuse suurendamiseks. Miratag pakub võimalust kasutada Töötajakaarti, mis avab töötajatel kiiremini kontrollpunktides vajalikke ülesandeid, muutes tööprotsessi veelgi sujuvamaks. Töötajakaart on turvaline lahendus, kuna iga töötaja kaart avab vaid talle kuuluvat ülesannet või piirkonda, tagades sellega konfidentsiaalsuse ja töökeskkonna turvalisuse. Individuaalne autentimine suurendab üldist turvalisust, kus andmed on kättesaadavad ning kaitstud volitamata juurdepääsu eest.
Meie tarkvara võimaldab hõlpsalt ja kiirelt seirelehtede seadistamist. Intuitiivse kasutajaliidese abil saate neid lihtsasti kohandada vastavalt oma äri vajadustele. Valige eelnevalt määratletud mallide hulgast või looge seirelehti nullist, lisage teile olulisi välju, määrake andmetüüpe ja seadistage tööreegleid. Miratag aitab säästa aega ja tagada täpse andmekogumise ja hoidmise. Kogutud vorme saab analüüsida, tuvastades käitumismustreid, kulude suundumusi ja protsesside täiustamise võimalusi, aidates teha informeeritud otsuseid ettevõtte optimeerimiseks ning tagades produktiivsema töökeskkonna.
Miratag tarkvara aitab hõlbustada ja automatiseerida hotelli restorani haldamise mitmesuguseid ülesandeid, vähendades inimlikke eksimusi ja hoides kokku kallist aega. See hõlmab kauba tellimist ja vastuvõtmist, nõuetekohast hoiustamist, varude jälgimist, tervise- ja hügieeninõuete täitmist ning töötajatele kohandatud kontrollnimekirjade loomist. Miratag äpp võimaldab juhil kiiresti saata töötajatele kiirteavitusi. Need teated annavad infot olulise ülesande kohta või kutseid kiireks reageerimiseks olukordadele, mis vajavad lahendamist või erakorralist tähelepanu.
Miratagi tarkvara abil, kus tööülesanded on digitaalselt fikseeritud (sh saabunud kauba saatelehed, allkirjad, fotod jpm) ja vastutus on selgelt määratletud, tagate viivitamata vaidluste lahendamise nii töötajate kui ka partnerite vahel. Lisaks võimaldab Miratag tagada rangeid toiduohutuse regulatsioone. Meiega lihtsustate HACCP dokumentide kogumist, temperatuuri jälgimist, kahjuritõrjet ja toodete kontrolli, tagades vastavuse standarditega nagu BRC, Kosher, Halal, GFSI (Toiduohutuse Initsiatiiv), GMP (Hea Tootmistava), RSPO (Ülemaailmne Säästva Palmiõli Nõukogu) jne. Jälgige toidu kvaliteeti ja ohutust alates tarnijatest kuni serveerimiseni.
Miratag abil tagatakse dokumentatsiooni täpsus ja täielikkus, võimaldades toiduteeninduskohtadel täita rahvusvaheliselt tunnustatud standardite, sealhulgas ISO 22000, IFS, SQF ja paljude teiste, nõudeid. See loob kindlustunde, et hotell tegutseb õiguslikult ja vastutustundlikult, pakkudes samal ajal külastajatele turvatunnet rangelt toiduohutuse standardeid jälgides. Selle tulemusena väheneb terviseriskide oht ning luuakse klientidele turvaline toidu- ja teeninduskeskkond.
Kasutades meie IoT sensoreid, saate temperatuuriandmeid automaatselt koguda, reaalajas jälgida ja tagada toodetele vajalik säitlituskeskkond.
Loo Miratag konto. Seadista endale vajalikud seirelehed ja kontrollpunktid.
Ära unusta, kui vajad juhendamist, pöördu meie professionaalse konsultandi poole. Aitame hea meelega kõigil uutel tulijatel kiiresti ja sujuvalt integreeruda!
Peale seadistamist saad hakata koguma Sulle vajalikke andmeid. Seirelehtede mugavaks täitmiseks lae alla tasuta Miratag mobiilirakendus Google Play'st või App Store'ist.
Nii lihtne ongi saada kasu Miratag digitaalsest lahendustest!
Sulle oluline saab talletatud, lihtsasti leitavaks, kolleegidega jagatatavaks ning kogutud info on kergesti analüüsitav.
Tõhusta ja lihtsusta protsesse kvaliteedikontrolliks
"Üleminek Miratagi kasutamisele oli meie ettevõttele õige samm, üleliigne paber, mida tuleb pidevalt säilitada, on minevik. Enam ei pea kogema (ja see on kõigile restoranipidajatele tuttav) "oih, unustasin temperatuurid üles märkida ja pean kiiresti 2 nädalat tagasi kandma". Miratagi abil piisab pilve vaatamisest, võtad välja õigeaegselt salvestunud andmed ja tehtud. Terviseamet vaatab andmed üle ja kõik on täiuslik. Samuti on Miratagi rakendusest saadavad hoiatused nutitelefonile äärmiselt mugavad, isegi kui olete kodus, märkate kui jahutusseade või sügavkülmik ei tööta, saate toidu veel õigeaegselt mujale paigutada. Tulevikus plaanime tihedamat koostööd Miratagiga ning juba ootame põnevusega järgmisi meetmeid, mida kavatseme ellu viia."
Maritim Hotelgesellschaft mbH on alates 1969. aastast olnud Saksamaa hotellitööstuse arengus olulise tähtsusega ja tänaseks riigi tuntuim hotellikett. Nende portfell hõlmab kesklinna hotelle, lennujaamahotelle, rannakuurorte, järveäärseid peresõbralikke hotelle, golfi- ja spaahotelle.
Pole probleemi! Erinevates tööstusharudes tegutsevad ettevõtted, sõltumata suurusest ja struktuurist, saavad Miratag lahendusega tõhusalt hallata kvaliteeti ja ohutust.