Puhastamise digitaalsed seirelehed

Probleemid

  • Puhastamise tööaja ja kvaliteedi mõõtmine on keeruline või võimatu.
  • Lõpptarbijatega peetavate vaidluste lahendamine on keeruline tõendite puudumise tõttu töö sooritamise kohta.
  • Paberaruanded lähevad kaduma ning nende analüüsimine on keeruline.
  • Tsentraliseeritud seirelehtede uuendamine on keeruline.
  • Töötajate väljaõppele kulub palju aega.

Koguge ruumide puhastamise seirelehti mobiiltelefoni ja NFC-kiipidega

  • Vastupidav NFC-kiip paigaldatakse igasse ruumi, kus tuleb jälgida puhastamist.
  • Puhastamine salvestatakse siis, kui telefon asetatakse huvipunktis asuva NFC-kiibile.
  • NFC-kiip tuvastab täpse asukoha.
  • Puhastamise kestust on võimalik koguda: töötaja viipab puhastamise lõppedes taas NFC-kiipi.
  • Töötajalt on võimalik koguda lisateavet, näiteks fotot puhastuskvaliteedi tagamiseks.
  • Töötajaid teavitatakse eelseisvatest puhastusaegadest ajagraafiku alusel.

Säästke uute töötajate koolitamiseks kuluvat aega

  • Miratag peab meeles kõiki toiminguid, mida tuleb perioodiliselt teostada.
  • Töötajaid teavitatakse sellest, kui tööülesande esitamise tähtaeg on kätte jõudnud, saates telefoni kiirteavituse.
  • Rakenduse kalendris kuvatakse eelseisvate ülesannete igapäevast loendit.
  • Miratag jälgib ülesannete täitmist ja saadab järelevalve eest vastutavatele töötajatele e-posti ja SMS-teavitused.

Saage vajadusel juurdepääs kõigile aruannetele

  • Mobiilirakendusega kogutud andmed edastatakse Miratagi pilvekeskkonda.
  • Veebipõhine tööriist annab hea ülevaate puhastamise seirelehtedest ja mis tahes muudest andmetest, mida kogutakse mobiilirakendusega.
  • Aruandeid on võimalik eksportida PDF ja Excel dokumentidesse.
  • Veebipõhine tööriist pakub paindlikke võimalusi kogu seadistuse kohandamiseks, sh mobiilirakenduses kasutatavate aruandevormide muutmiseks.

Tagage piiratud juurdepääs kliendi juhtivtöötajatele ja lõpptarbijatele

  • Kontoritöötajatel, halduritel ja koostööpartneritel on juurdepääs veebipõhisele keskkonnale.
  • Iga kasutaja saab juurdepääsu ainult nendele andmetele, mis puudutavad nende objekte, ning sooritada toiminguid, millele neil on juurdepääs antud.

Saage e-posti ja SMS-teavitusi

  • E-posti teel saadetud aruanded annavad kiire ülevaate veebipõhisesse keskkonda sisselogimiseta.
  • E-posti ja SMS-teavitusi võib samuti kasutada teavituste saamiseks järgmistel juhtudel:
    • ülesanded on täitmata jäänud
    • lisatakse konkreetse sisuga aruanne (nt avastatakse probleem ruumi puhastades).

Kaasaegne kvaliteeditagamise tarkvara

Miratag on tarkvaraplatvorm, mis tõstab kvaliteedikontrolli võimalused uuele tasemele. Me kasutame kaasaegseid tehnoloogiad, nagu nutitelefone, NFC-kiipe (lähiväljaside) ja BLE-sensoreid (madala energiatarbega Bluetooth), seirelehtede täitmise ja aruannete kogumise maksimaalseks hõlbustamiseks.

Meie veebipõhine töölaud annab reaalajas ülevaate kõigist kogutavatest andmetest ning see aitab jälgida mis tahes kõrvalekaldeid määratud ajakavadest ja normidest. Sisseehitatud ja kohandatavad teavitused hoiavad teid kursis kõigi häiretega ja aitavad ennetada võimalikke probleeme.

Miratag aitab säästa töötajate väljaõppele ja kvaliteedikontrollile kuluvat aega ning tagada kõrvalekallete kiire avastamise.

Proovige tasuta

HACCP - ohuanalüüs ja kriitilised kontrollpunktid
Koguge temperatuure kasutades kaugloetavaid sensoreid
Koguge temperatuuriandmeid kasutades NFC-kiipe
Koguge temperatuuride seirelehti mobiiltelefoniga
Koguge ruumide puhastamise seirelehti digitaalselt
Kandke tooteid maha Miratagi mobiilirakenduse abil
Circle K logo
ISS logo
Securitas logo
USS logo
Tallinn Airport logo
Havi logo
Eesti Raudtee logo
Struve logo
Bullerei logo
Andronaco logo
Willer logo
ISO TÜV logo
BVLK logo