Turvatöötaja ringkäikude haldamine

Probleemid

  • Turvatöötaja kohapealse tegevuse jälgimine on keeruline või võimatu.
  • Keeruline on kliendile tagada, et turvatöötajad teevad territooriumil õigeaegselt ringkäike ja viivad ringkäigu täisulatuses lõpuni.
  • Võib esineda vahejuhtumeid, mis on tingitud tööülesannete mittenõuetekohasest täitmisest turvatöötajate poolt.
  • Paberaruanded lähevad kaduma ning nende analüüsimine on keeruline.
  • Tsentraliseeritud väljasõidu ankeetide uuendamine on keeruline.
  • Töötajate väljaõppele kulub palju aega.

Jälgige turvatöötajate ringkäike mobiiltelefoni ja NFC-kiipiga

  • Igasse kontrollpunkti paigaldatakse vastupidav NFC-kiip.
  • Kontrollpunkti külastus salvestatakse siis, kui telefon asetatakse huvipunktis asuva NFC-kiibile.
  • NFC-kiip tuvastab täpse asukoha.
  • Turvatöötajalt on võimalik koguda lisateavet, näiteks objekti seisukorra kohta ja fotosid mobiiltelefoni kaamerast.
  • Turvatöötajaid teavitatakse eelseisvatest ringkäikudest ajagraafiku alusel.

Säästke uute töötajate koolitamiseks kuluvat aega

  • Miratag peab meeles kõiki toiminguid, mida tuleb perioodiliselt teostada.
  • Töötajaid teavitatakse sellest, kui tööülesande esitamise tähtaeg on kätte jõudnud, saates telefoni kiirteavituse.
  • Rakenduse kalendris kuvatakse eelseisvate ülesannete igapäevast loendit.
  • Miratag jälgib ülesannete täitmist ja saadab järelevalve eest vastutavatele töötajatele e-posti ja SMS-teavitused.

Saage vajadusel juurdepääs kõigile aruannetele

  • Mobiilirakendusega kogutud andmed edastatakse Miratagi pilvekeskkonda.
  • Veebipõhine tööriist annab hea ülevaate kontrollpunktide külastustest ja mis tahes muudest andmetest, mida kogutakse mobiilirakendusega.
  • Aruandeid on võimalik eksportida PDF ja Exceli dokumentidesse.
  • Veebipõhine tööriist pakub paindlikke võimalusi kogu seadistuse kohandamiseks, sh mobiilirakenduses kasutatavate aruandevormide muutmiseks.

Tagage piiratud juurdepääs kliendi juhtivtöötajatele ja lõpptarbijatele

  • Kontoritöötajatel, kliendi juhtivtöötajatel kui ka lõpptarbijatel on juurdepääs veebipõhisele keskkonnale.
  • Iga kasutaja saab juurdepääsu ainult nendele andmetele, mis puudutavad nende asukohta ning sooritada toiminguid, millele neil on juurdepääs antud.

Saage e-posti ja SMS-teavitusi

  • E-posti teel saadetud aruanded annavad kiire ülevaate veebipõhisesse keskkonda sisselogimiseta.
  • E-posti ja SMS-teavitusi võib samuti kasutada teavituste saamiseks järgmistel juhtudel:
    • ülesanded on täitmata jäänud
    • lisatakse konkreetse sisuga aruanne (nt avastatakse probleem hoones).

Kaasaegne kvaliteeditagamise tarkvara

Miratag on tarkvaraplatvorm, mis tõstab kvaliteedikontrolli võimalused uuele tasemele. Me kasutame kaasaegseid tehnoloogiad, nagu nutitelefone, NFC-kiipe (lähiväljaside) ja BLE-sensoreid (madala energiatarbega Bluetooth), seirelehtede täitmise ja aruannete kogumise maksimaalseks hõlbustamiseks.

Meie veebipõhine töölaud annab reaalajas ülevaate kõigist kogutavatest andmetest ning see aitab jälgida mis tahes kõrvalekaldeid määratud ajakavadest ja normidest. Sisseehitatud ja kohandatavad teavitused hoiavad teid kursis kõigi häiretega ja aitavad ennetada võimalikke probleeme.

Miratag aitab säästa töötajate väljaõppele ja kvaliteedikontrollile kuluvat aega ning tagada kõrvalekallete kiire avastamise.

Proovige tasuta

HACCP - ohuanalüüs ja kriitilised kontrollpunktid
Koguge temperatuure kasutades kaugloetavaid sensoreid
Koguge temperatuuriandmeid kasutades NFC-kiipe
Koguge temperatuuride seirelehti mobiiltelefoniga
Koguge ruumide puhastamise seirelehti digitaalselt
Kandke tooteid maha Miratagi mobiilirakenduse abil
Circle K logo
ISS logo
Securitas logo
USS logo
Tallinn Airport logo
Havi logo
Eesti Raudtee logo
Struve logo
Bullerei logo
Andronaco logo
Willer logo
ISO TÜV logo
BVLK logo