Privaatsus­ ja andmekaitse

Sissejuhatus

See privaatsuspoliitika käsitleb, kuidas Miratag kogub ja töötleb teavet oma kasutajate, kontode ja kõigi külastajate kohta, kes külastavad meie veebisaiti.

Kui me selles poliitikas räägime “Miratag”-ist, “meist” või “meie”, viitame me Nordic Blue Communications OÜ-le, ettevõttele, mis pakub teenuseid. Kui me selles poliitikas räägime “Teenustest”, viitame meie veebi- ja mobiilse töö aruandlusvahenditele ja platvormile. Meie teenused on hetkel saadaval kasutamiseks veebibrauseri kaudu või teie töölaua- või mobiiliseadmele mõeldud rakenduste kaudu, nagu täpsemalt kirjeldatud meie veebisaidil www.miratag.ee.

Teave, mida me kogume ja saame

1. Kliendiandmed

Kasutajate poolt teenustele esitatud sisu ja teave nimetatakse selles poliitikas “Kliendiandmeteks”. Nagu allpool selgitatud, kontrollib Kliendiandmeid organisatsioon või muu kolmas osapool („Klient“), kes lõi kasutajad. Kui Miratag kogub või töötleb Kliendiandmeid, teeb ta seda Kliendi nimel. Siin on mõned näited Kliendiandmetest: digitaalselt esitatud aruanded, kontrollpunktide külastused, tööaeg, pildid, videod.

2. Muu teave

Miratag võib samuti koguda ja saada järgmist teavet:

  • Konto loomise teave. Kasutajad esitavad teavet, nagu e-posti aadress ja parool konto loomiseks.
  • Teenuste kasutamise teave. See on teave selle kohta, kuidas te teenustele juurde pääsete ja neid kasutate, mis võib hõlmata tehnilise või toote toega suhtlemist ning teavet kasutajate kohta.
  • Logiandmed. Kui kasutate teenuseid, salvestavad meie serverid automaatselt teavet, sealhulgas teavet, mille teie brauser saadab alati, kui külastate veebisaiti, või mille mobiilirakendus saadab, kui seda kasutate. Sellised logiandmed võivad hõlmata teie IP aadressi, veebisaidi aadressi, mida külastasite enne teenuste kasutamist, teie brauseri tüüpi ja seadeid, teenuste kasutamise kuupäeva ja kellaaega, teavet teie brauseri seadistuse ja pistikprogrammide kohta, keele-eelistusi ja küpsiste andmeid.
  • Seadme teave. Võime koguda teavet seadme kohta, mida te teenuste kasutamisel kasutate, sealhulgas millist tüüpi seade see on, millist operatsioonisüsteemi kasutate, seadme seaded, rakendust tunnuseid, seadme unikaalseid tunnuseid ja veaaruandeid. Andmete kogumise hulk sõltub seadmes, selle tüübist ning mobiilses seadmes Miratag rakendustele antud lubadest.
  • Geolokatsiooni teave. Täpne GPS-asukoht mobiilseadmetest kogutakse ainult teie eraldiseisva rakenduses antava loa alusel ning vaid rakenduse funktsionaalsuse (näiteks kontrollpunktide nimistu sorteerimine või kontrollpunktis viibimise tuvastus) tagamiseks. WiFi ja IP-aadresse, mida saame teie brauserist või seadmest, võib kasutada ligikaudse asukoha määramiseks.

Meie küpsisepoliitika

Miratag kasutab küpsiseid ja sarnaseid tehnoloogiaid logiandmete salvestamiseks. Kasutame nii sessioonipõhiseid kui ka püsivaid küpsiseid.

Küpsised on meie poolt teie arvutisse saadetud väikesed tekstifailid ja iga kord, kui külastate meie veebisaiti või kasutate meie töölauarakendust, saadetakse need teie arvutist või mobiilseadmest meile. Need on unikaalsed teie kontole või teie brauserile. Sessioonipõhised küpsised kestavad ainult seni, kuni teie brauser on avatud, ja kustutatakse automaatselt, kui sulgete brauseri. Püsivad küpsised kestavad kuni teie või teie brauser need kustutab või kuni need aeguvad.

Mõned küpsised on seotud teie kontoga ja isikliku teabega, et mäletada, et olete sisse logitud, ja milliste kontodega te olete sisse logitud. Teised küpsised pole teie kontoga seotud, kuid on unikaalsed ja võimaldavad meil teha veebilehe analüütikat ja kohandamist, näiteks pidada meeles teie keeleeelistusi. Kui kasutate teenust brauseri kaudu, saate seal hallata küpsiseid, kuid kui keelate mõned või kõik küpsised, võib teenuse kasutamine olla häiritud.

Miratag seadistab ja kasutab oma küpsiseid Miratagi ja selle ettevõtte tütarettevõtete poolt opereeritavatel domeenidel. Lisaks kasutame veebisaidi analüütika jaoks kolmandaid osapooli, nagu Google Analytics. Google Analytics’i kolmanda osapoole küpsiste suhtes saate loobuda selle veebisaidi kaudu. Hetkel me ei reageeri brauseripõhistele “Do Not Track” signaalidele, kuna sellele pole ühtset tööstusstandardit.

Kuidas me kasutame teie informatsiooni

1. Kliendiandmed

Miratag võib juurde pääseda ja kasutada Kliendiandmeid mõistlikult vajalikul viisil ja vastavalt Kliendi juhistele, et (a) pakkuda, säilitada ja parendada Teenust; (b) ennetada või lahendada teenuste turbe või tehnilisi probleeme; (c) lahendada Kliendi taotlusi seoses klienditoe pakkumiseks; (d) vastavalt seadusele ja (e) vastavalt meie lepingule Kliendiga või Kliendi kirjalikult antud selgesõnalisele loale.

2. Muu teave

Me kasutame Teenuste pakkumisel ka muud tüüpi teavet. Täpsemalt:

  • Teenuste paremaks mõistmiseks ja parendamiseks. Viime läbi uuringuid ja analüüsime suundumusi, et paremini mõista, kuidas kasutajad Teenuseid kasutavad, ja neid paremaks muuta.
  • Teiega suhtlemiseks:
    • Teie taotlustele vastamiseks. Kui võtate meiega ühendust probleemi või küsimusega, kasutame teie teavet vastamiseks.
    • E-kirjade ja Miratagi sõnumite saatmiseks. Võime saata teile Teenuse ja haldusega seotud e-kirju ja sõnumeid. Võime teiega ühendust võtta ka Teenuste muudatuste, Teenuse pakkumiste ja oluliste Teenusega seotud teadete, näiteks turva- ja pettuste hoiatuste kohta. Need e-kirjad ja sõnumid loetakse Teenuste osaks ja te ei saa neist loobuda. Lisaks saadame mõnikord e-kirju uute tooteomaduste või muu Miratagiga seotud teabe kohta. Nendest võite loobuda igal ajal.
  • Arvelduse ja konto haldamiseks. Kasutame kontoteavet kontode haldamiseks ja arvelduse ning maksete jälgimiseks.
  • Teiega suhtlemiseks ja turunduseks. Peame teiega ühendust võtma arvelduse, konto haldamise ja sarnaste põhjuste tõttu. Võime kasutada teie kontaktteavet ka oma teenuse turundus- või reklaamieesmärkidel. Nendest võite igal ajal loobuda.
  • Halbade sündmuste uurimiseks ja ära hoidmiseks. Töötame selle nimel, et Teenused oleksid turvalised ja et vältida nende väärkasutamist ja pettusi.

See poliitika ei piira seda, mida teeme andmetega, mis on muudetud anonüümseks või muudetud nii, et need pole enam seotud identifitseeritava kasutaja või kliendiga.

Jagamine ja avaldamine

On olukordasid, kus Miratag võib jagada privaatsuspoliitikas käsitletud andmeid. See osa kirjeldab vaid seda, kuidas Miratag võib sellist teavet jagada. Kliendid määravad oma poliitika Kliendiandmete jagamise ja avaldamise osas. Miratag ei oma kontrolli, kuidas Kliendid või nende kolmandad osapooled Kliendiandmeid jagavad või avaldavad.

1. Kliendiandmed

Miratag võib jagada Kliendiandmeid vastavalt meie lepingule Kliendiga ja Kliendi juhistele, sealhulgas:

  • Kolmandate teenusepakkujate ja agentidega. Võime kaasata kolmandaid ettevõtteid või isikuid Kliendiandmete töötlemiseks.
  • Tütarfirmadega. Võime kaasata tütarfirmasid meie ettevõtte grupis Kliendiandmete töötlemiseks.
  • Teiste infosüsteemi integratsioonidega. Miratag võib Kliendi nimel jagada Kliendiandmeid kliendi poolt lisatud integratsiooni pakkujaga. Miratag ei vastuta selle eest, kuidas integratsiooni pakkuja võib Kliendiandmeid koguda, kasutada ja jagada.

2. Muu teave

Miratag võib jagada muud tüüpi teavet järgmiselt:

  • Teie kohta Kliendiga. Kui võtate Miratagiga ühendust kindla kliendikontoga seonduvalt, mille kasutaja teie olete, võime probleemi lahendamiseks jagada teie andmeid antud kliendikonto omanikuks oleva Kliendiga.
  • Kolmandate teenusepakkujate ja agentidega. Võime kaasata kolmandaid ettevõtteid või isikuid, nagu maksetöötlejad, teabe töötlemiseks meie nimel.
  • Tütarfirmadega. Võime kaasata tütarfirmasid meie ettevõtte grupis muu teabe töötlemiseks.

3. Teiste avalikustamisviiside hulka kuulub

Miratag võib jagada või avaldada Kliendiandmeid ja muud teavet järgmiselt:

  • Muudatuste korral meie äristruktuuris. Kui me osaleme ühinemises, omandamises, pankrotis, likvideerimises, ümberkorralduses, Miratagi varade müügis, rahastamises, meie ettevõtte osa või kogu äri omandamises, sarnases tehingus või protsessis või sellekohastes sammudes (nt uurimine).
  • Seaduste järgimiseks. Õiguslike või regulatiivsete nõuete täitmiseks ning vastamiseks seaduslikele taotlustele, kohtumäärustele ja õigusprotsessidele.
  • Meie õiguste, pettuste ärahoidmiseks ja turvalisuse tagamiseks. Meie enda või kolmandate isikute õiguste, vara või ohutuse kaitsmiseks, sealhulgas lepingute või poliitikate täitmiseks või pettuste uurimiseks ja ärahoidmiseks.

Me võime avalikustada või kasutada kokkuvõtet või deidentifitseeritud teavet mis tahes eesmärgil. Näiteks võime jagada koondatud või deidentifitseeritud teavet oma partneritega või teistega äri- või uurimisalastel eesmärkidel, näiteks rääkides potentsiaalsele Miratagi kliendile keskmisest arvust aruannetest, mis Miratagi kontol päevas saadetakse, või partnerlusest teadusasutuste või ülikoolidega teaduse arendamise eesmärgil.

Turvalisus

Miratag võtab turvalisust tõsiselt. Rakendame mitmeid meetmeid, et kaitsta teile antud teavet kadumise, väärkasutuse ja volitamata juurdepääsu või avalikustamise eest. Need sammud võtavad arvesse meie kogutava, töödeldava ja salvestatava teabe tundlikkust ning tehnoloogia hetkeseisu.

Muudatused käesolevas privaatsuspoliitikas

Võime aeg-ajalt seda poliitikat muuta ja kui me seda teeme, avaldame muudatused sellel lehel. Kui jätkate teenuste kasutamist pärast muudatuste jõustumist, nõustute muudetud poliitikaga.

Miratagi kontakt

Palun võtke meiega julgesti ühendust, kui teil on küsimusi Miratagi privaatsuspoliitika või tavade kohta. Leiate meie kontaktandmed aadressilt www.miratag.ee/kontakt

Tõsta oma ettevõte kvaliteeti
Lae meie rakendus alla siit: