Juhtige ja jälgige oma töötajate tegevusi efektiivsemalt Miratag rakenduse abil. Koostage checkliste, kontrollige tööülesannete täitmist ja omage ülevaadet vastutusalade kohta. Saage väärtuslikke teadmisi, jälgige edusamme, tuvastage parendamiskohti ning tehke informeeritud otsuseid tööheaolu ja tööjõu juhtimise paremaks optimeerimiseks ning tootlikkuse suurendamiseks.
Meie tarkvara võimaldab hõlpsalt ja kiirelt seirelehtede seadistamist. Intuitiivse kasutajaliidese abil saate neid lihtsasti kohandada vastavalt oma äri vajadustele. Valige eelnevalt määratletud mallide hulgast või looge seirelehti nullist, lisage teile olulisi välju, määrake andmetüüpe ja seadistage tööreegleid. Meiega säästate aega ja tagate täpse andmekogumise ja hoidmise.
Miratagi tarkvara abil, kus tööülesanded on digitaalselt fikseeritud (sh saabunud kauba saatelehed, allkirjad, fotod jpm) ja vastutus on selgelt määratletud, tagate kiire vaidluste lahendamise nii töötajate kui ka partnerite vahel. Miratag lahendusega pole vaidlused teie ettevõttes enam aktuaalsed.
Kohvikute haldamine hõlmab mitmesuguseid ülesandeid, sealhulgas kauba tellimist ja vastuvõtmist, nõuetekohast hoiustamist, varude jälgimist, tervise- ja hügieeninõuete täitmist, töötajate ülesannete planeerimist, graafikute koostamist ja palju muud. Miratag tarkvara aitab neid ülesandeid lihtsamini hallata ja automatiseerida, vähendades inimlikke eksimusi ja hoides kokku kallist aega.
Restoranid ja kohvikud peavad järgima rangeid toiduohutuse regulatsioone, et tagada klientide tervis ja ohutus. Miratag tarkvara abil saate jälgida toidu kvaliteeti ja ohutust alates tarnijatest kuni serveerimiseni. Võimaldame protsesside automatiseerimist ja paremat dokumenteerimist kvaliteedikontrolli osas, tagamaks seadusest tulenevate nõuete täitmist.
Digitaalsed checklistid ja teavitused muudavad töötaja töö korrapäraseks ja töökeskkonna stressivabaks.
Loo Miratag konto. Seadista endale vajalikud seirelehed ja kontrollpunktid.
Ära unusta, kui vajad juhendamist, pöördu meie professionaalse konsultandi poole. Aitame hea meelega kõigil uutel tulijatel kiiresti ja sujuvalt integreeruda!
Peale seadistamist saad hakata koguma Sulle vajalikke andmeid. Seirelehtede mugavaks täitmiseks lae alla tasuta Miratag mobiilirakendus Google Play'st või App Store'ist.
Nii lihtne ongi saada kasu Miratag digitaalsest lahendustest!
Sulle oluline saab talletatud, lihtsasti leitavaks, kolleegidega jagatatavaks ning kogutud info on kergesti analüüsitav.
Tõhusta ja lihtsusta protsesse kvaliteedikontrolliks
Pole probleemi! Erinevates tööstusharudes tegutsevad ettevõtted, sõltumata suurusest ja struktuurist, saavad Miratag lahendusega tõhusalt hallata kvaliteeti ja ohutust.