Miratag võimaldab turvafirmadel jälgida objektidel toimuvaid sündmusi reaalajas, tagades parema jälgitavuse ja kontrolli.
Lahendus võimaldab efektiivselt hallata turvaobjektide ringkäike, tagades kindla perioodilise jälgimise ja vajalike kontrollpunktide läbimise.
Miratag võimaldab turvafirmadel vähendada paberimajandust, digitaliseerides dokumentatsiooni ja tagades kiire ja korrektse andmehalduse.
Miratag aitab kontrollida juurdepääsu objektidele, tagades, et ainult volitatud isikud pääsevad kindlatesse piirkondadesse.
Tarkvara kaudu saab analüüsida turvaprotsesside efektiivsust, mis võimaldab teha paremaid otsuseid ja optimeerida tegevusi.
Miratag aitab suurendada partnerite usaldust, tagades tõhusa turvateenuse pakkumise ja kõrge kvaliteediga protsesside jälgimise.
Miratag aitab parandada operatiivset efektiivsust, suurendada turvalisust ja jälgitavust ning tagada sujuvamaid tööprotsesse.
Loo Miratag konto. Seadista endale vajalikud seirelehed ja kontrollpunktid. Ära unusta, kui vajad juhendamist, pöördu meie professionaalse konsultandi poole. Aitame hea meelega kõigil uutel tulijatel kiiresti ja sujuvalt integreeruda!
Nüüd on kõik seadistatud, et hakata koguma Sulle vajalikke andmeid. Selleks lae alla tasuta Miratag mobiilirakendus ja hakka täitma enda loodud seirelehti.
Hea uudis, nüüd saad ka Sina kasu Miratag digitaalsetest lahendustest! Sulle oluline on talletatud, lihtsasti leitav, kolleegidele jagatav ja kergesti analüüsitav.
Tõhusta ja lihtsusta patrullide jälgimist
Pole probleemi! Erinevates tööstusharudes tegutsevad ettevõtted, sõltumata suurusest ja struktuurist, saavad Miratag lahendusega tõhusalt hallata kvaliteeti ja ohutust.